dinsdag 22 april 2014

Ruimdenkendheid.

In het flatgebouw waar ik woon, leven voor zover ik heb kennisgemaakt in ieder geval 12 verschillende culturen bij elkaar. Aan het einde van de straat zijn ook nog het woonwagenkamp en het asielzoekerscentrum gevestigd. Ik woon in een gemixte buurt, daar heb ik bewust voor gekozen.   Ik wil dat mijn kinderen en ik zelf opgroeien in een realistische weergave van de maatschappij. Een verrijkende omgeving mijns inziens. Ik heb er erg veel moeite mee als mij als mensen mij om wat voor reden dan ook, mij gaan toespreken over mijn levenswijze.

"Dat zij hier zitten begrijp ik wel, maar dat jij hier moet wonen vind ik wel triest"
"Ik gun jou een betere leefomgeving"
"Is het wel goed voor de kinderen dat ze hier opgroeien?"
"Als je meer geld had, had je dit nooit gedaan hè?"
"Als ik het zo bekijk, maar snel een rijke weduwnaar zoeken".

Shut the fuck up!
Ik word zó misselijk van die opmerkingen....

1 opmerking:

  1. mooi blog, i zag u via andere bloggers..en probeer ook vaker
    te bezoeken...fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen