vrijdag 26 juli 2013

Het houdt niet op, niet vanzelf...

U kent die reclame wel.

Al maanden horen we( ik en andere buren) geluiden die we niet willen horen. Kindergeluiden, peutergeluiden.
Al maanden, bellen en emailen we hierover met instanties.
De woorden die geroepen werden, en dat was duidelijk hoorbaar...niet fijn.
Nu, vandaag werd het kind door een instantie uit huis gehaald, de moeder in kwestie maakte nu geluiden die helemaal niemand wil horen, maar ik hoop dat het kind nu gered is.

Het is stil, en ik ben er ook heel erg stil van.

2 opmerkingen:

  1. Ja, hopelijk is het kind echt gered, al zijn er ook zo vaak berichten over mis gedrag van Kinderbescherming.
    Ben trouwens zelf doodziek van die jengeljuf van "het houdt niet op, niet vanzelf..." Ik zou haar wel een dreun willen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga er in vol vertrouwen van uit, dat Jeugdzorg en/of de Kinderbescherming een kind niet uit huis haalt, puur en alleen op basis van verhalen/mails en telefoontjes van buren, er zal uit andere hoeken ook wel wat gekomen zijn.

      Verwijderen