dinsdag 16 november 2010

Ken het nog gekker?

Zomaar wat gebeurtenissen hier.

Mijn gevoelige Kreeft-kinderen...bijvoorbeeld.
De intocht van Sinterklaas.
"Mama, daar wil ik niet heen hoor, het hoeft toch niet hè?"
"Waarom schreeuwen al die kinderen zo, is zo'n lawaai.."

Afijn, ze houden er niet zo van.
Zoonlief van 8, die al jaren zo dapper er voor vecht zijn bed droog te houden, houdt het niet droog. Te gevoelig voor alle drukte.
Mijn lieve kleine moppie van 7 is ziek, maar gaat toch maar naar school, in tranen, anders heeft hij huiswerk als hij dingen overslaat.
Dochter van 13, die gisteren besloot weg te gaan, omdat ze niet op vrijdagavond naar de kroeg mag, heeft zich bedacht, teveel geregel, ik moest helpen pakken, omdat ze meer dan de helft vergat...(ADHD)

Bewoonster op het werk heeft haar zinnen gezet op jonge 64-jarige nieuwe bewoner..handtastelijke toestanden, man is getrouwd.
Het hele gebeuren zet de afdeling op zijn kop.
Zij is op dreef, heleboel heibel, pubergedrag, ongewenste intimiteiten.respectloos gedrag, familietoestanden..ga zo maar door..
De nieuwe man, opgehitst, nogal wat behoeftes, valt dames-personeel lastig..

Het houdt wat hier!!

In zulke tijden mis ik, volwassen, redelijk bij het verstand zijnde aanspraak als ik naar 072 wederkeer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten