woensdag 25 augustus 2010

Vrouwenkwaaltjes, wie durft te lezen?

Voor zover ik mijn zaakjes op orde kan hebben, heb ik alles op een rij.
In balans noem je dat.
Ik als mensje, met lijf enzo, reageer nogal intens op de natuur om mij heen. I voel het als het weer verandert, maar ook als de seizoenen veranderen.
Lekker is dat ,vooral als de herfst en de winter eraan komen, heb alleen een bloedehekel aan zomers.
Andere bijkomstigheid is, dat ik als vrouw zo vruchtbaar als de pest ben, bijna geen anti-conceptiemiddel bleek in het verleden veilig genoeg. Alleen geheelonthouding.
Da's niet fijn. Tengevolge daarvan ben ik iets gaan gebruiken wat Mirena heet, een spiraaltje, in de vorm van een scheepsanker in je lijf.
Dosering rommel die erin zit, zou minder moeten zijn dan in een 'normale' pil, maar ieder stofje voer ik door mijn lijf reizen, zo gevoelig ben ik nu eenmaal.

Al jaren eigenlijk zit me dat rotding niet lekker. Ik voel de werkzame stofjes, de hormomen, mijn stemming verandert, mijn lijf verandert, ik verander.
Bij extreme weerswisselingen duik ik er gewoonlijk in met gevoel, heerlijk. Nu niet, ik voel dat de werkzame stoffen zijn invloed op mijn stemmingen hebben.
Qua natuur, ik menstrueer al 7 jaar niet meer door die rommel, mijn lijf voelt nagenoeg nix meer wat met vrouwzijn te maken heeft.
Ik ben dat zo gruwelijk zat!

Dus vandaag heb ik de wandeling naar de huisarts gemaakt, die is gedeeltelijk homeopathisch practiserend, die was eht er al jaren niet mee eens dat ik het gebruikte, die heeft hem er met veel plezier uit gehaald, joepie!! :D

Binnenkort ben ik de eerste vrouw die jubelend van vreugde bloedert, omdat ze haar eigen lijf weer voelt..lol
Daarna moeten we wel weer wat anders natuurlijk, richting hospitaal en 'ingreepje', maar dat heeff tenminste nix te maken met chemicaliƫn in mijn lijf die er niet horen, alles beter dan dat!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten