dinsdag 12 juni 2012

Zomaar een huisje? (deel 2)

Denk je "even" te regelen bij een notaris dat je wordt uitgekocht, nee, eerst willen allerhande instanties bekijken of de achterblijver het in zijn eentje wel kan betalen, zo niet, moet het huis verkocht, nog meer ongewenste stress waar ik niet op zit te wachten..want ik krijg GEEN huurcontract zonder bewijs van een notaris dat ik geen huis-mede-bezitter meer ben..

Ik wil gewoon weg hier..3 jaar op een overloop slapen is genoeg, kind dat alweer 2 jaar bedplast ben ik zat.
Waar is in vredesnaam de medewerking van Woningbouw en gemeente? Dit lijkt verdomd veel op tegenwerking namelijk.
Heel af en toe ga ik steeds rechtser naar de politiek kijken, eigen volk eerst, de flat die ik heel misschien krijg werd bewoond door een netwerk turkse families die allemaal onderhuurden en onderVERhuurden van één en dezelfde "oom"..
Waarschijnlijk is de bureaucratie aangescherpt mede door dit soort klote fraudeurs, het is te triest voor woorden.
Balans is bij mij wel even helemaal weg, eerst beetje negatief 3 dagen lang, daarna weer gewoon rustig mezelf, dan 2 dagen vreselijk emo, nu heb ik soort van hyperventilatie/hartritmestoornissen van het gezeik..we gaan wel weer vroeg naar bed, maar leuk is anders :/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten