dinsdag 1 maart 2011

Pfffft!



Net zoals een probleem pas een probleem is, als je er zelf een probleem van maakt.
Even niet kijkend naar wat er allemaal in de spiegiatrie rondwandelt, kun je wel stellen dat alles wat op je afkomt aan emoties(bij een gemiddeld 'normaal' mens), bij één harder binnenkomt als bij de ander.
Wat voor mij een knal voor de harses is, is voor jou wellicht een zacht duwtje.
Feit blijft, dat jij degene bent die controle over je eigen gevoelens hebt.
Hoe ver laat je iets oplopen, waar trek je een grens?
Want dat bepaal je namelijk helemaal zelf.
Ik wil even tegen diegenen zeggen, die weer lekker liggen te zuigen in zelfmedelijden: "Ik luister niet!!"
Omdat ik er klaar mee ben, mensen die de omgeving verwijten voor hun kutgevoel, nadat ze zelf ongecontroleerd voor de zoveelste keer de mist in zijn gegaan..
Jij hebt de regie zelf in handen, ga niet mij lopen afzeiken, zoek dan de klaagmuur op!

14 opmerkingen:

  1. Ik heb denk ik iets gemist, dat je afgezeken bent maar ik onderschrijf je stelling ten volle. Mensen die alles buiten zichzelf leggen, praat me er niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis denk ik ook iets of doel je op mij?

    Dat ik even afstand neem van mensen in het algemeen wil niet zeggen dat ik zelfmedelijden heb hoor. Ik ben mensen om mij heen even zat en daar probeer ik eerlijk in te zijn. Als je niet op mij doelt dan heb ik niets gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, dit is een gevolg van een gedachtengang over iets uit mijn dagelijkse leven. Gaat niet over een mede-blogger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow gelukkig, want je zou mijn gezeur wel zo uit kunnen leggen, ben nogal eens onduidelijk heb ik gemerkt. Ben een beetje mijn kop aan het leeg schrijven en die schrijf ik dan op zoals ze naar boven komen, als een kind soms, het zij zo.
    Ben je wel kwetsbaar heb ik gemerkt maar ook dat zij maar zo. Ben je er al uit met WP of niet?
    Anders mail je maar ff hoor, dan probeer ik je wel te helpen met het beetje dat ik weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil niet kwijtraken wat ik hier heb gedaan, dat is een beetje het issue. Zo zonde als mijn kleine pareltjes verloren gaan. Zijn een soort dagboekjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze hou je toch gewoon aan of je exporteert ze naar WP, WP heeft ook een importfilter dus dat moet lukken als je het wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ff gekeken en er zit een import filter voor blogger in de gratis WP tool, hij importeert dan ook de reacties.

    Ik word overigens moe van deze manier van reageren, steeds weer 5 stappen doen voor mijn reactie wordt geplaatst. Is ook de reden dat ik overgestapt ben, reageerders haken vaak af als ze zo'n omweg moeten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal er eens over nadenken, ik rol net uit avonddienst, ben een beetje hersendood op het moment, thnx voor het uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is goed kijk maar, je hebt mijn mail als het goed is. Truste voor straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb het even geprobeerd op mijn 2e WP blog met mijn Blogger blog en het ziet er goed uit hoor.
    Hier en daar ff checken en aanpassen en klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klaagmuren zat in dit land.Je hebt ze voor het uitkiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogge Hanneke, ik heb mijn blog leeggehaald en op WP gezet onder verkoolde restjes. Ik ben er wel even langs gelopen omdat er hier en daar een transport tekentje was toegevoegd, voor de rest ziet het er wel goed uit.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Han,
    Ik zit even bij Jack te bloggen omdat de leptop van Pich een virus heeft en ik mijn... enfin, dat weet je. Jack heeft een andere provider. Morgen ga ik wisslen want ik wil jullie kunnen volgen.

    Gauw naar huis want het begint weer te regenen.

    Ceesgegroetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ehmm Cees...fijn en bedankt voor de info enzo, maar wie in vredesnaam is U?
    Ziet u mij wellicht voor een andere Hanneke aan?

    BeantwoordenVerwijderen