vrijdag 30 juli 2010

Hanneke doet zingen.

Zomaar voor de lol, via de Hyves met Szandor in een projectje gerold.
Ik ben erg onder de indruk van Beth Gibbons, de zangeres van Portishead.
Szandor was iets aan het knutselen, kreeg de zang niet voor elkaar, voor ik het wist, had ik zelf wat gezongen.
In mijn mobieltje gezongen, wel te verstaan. Voor ik het wist was het al gekopieerd en in de muziek geplakt die Szandor gecomponeerd had..
Toen werd het best wel ingewikkeld, tempo klopte niet helemaal. Eenmaal de rest erbij gezongen, was dat een andere toon dan het voorgaande.
En toen ging ik alweer op vakantie.
Na 2 weken bloed, zweet en tranen van Szandor's kant, animatie geknutsel, wel, niet, uiteindelijk is het klaar verklaard en staat het nu voor het grote publiek op YouTube.
Ik heb wel lef gehad besef ik mij..zomaar en public zingen..
Ik heb wel de smaak te pakken. Er zijn meer liedjes die wel leuk zijn om te zingen.
Het is tijd dat ik zelf een microfoon koop en met behulp van de pc wat opneem, ik wen eraan mezelf te horen.
Als ik de mensen moet geloven die tot nog toe geluisterd hebben, kan mijn stem er best mee door..ik kan Wandering Star niet teveel luisteren, want dan erger ik mij steeds meer aan mijn foutjes, maar het is het eerste maaksel en daar ben ik apetrots op! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten