maandag 28 juni 2010

Alles is Afrika?

Het is toch wonderlijk.
Ik doe zo mijn best om niet geconfronteerd te worden met het WK-gebeuren in Afrika.
Dus als we dan eens de tv aan hebben, willen we wel wat zien met INHOUD, dus geen geblaat over balletjes enzo.
Het aangezicht van (vooral) Hugo Borst is helemaal niet vervelend, en zo ook niet het aangezicht van Youri Mulder, maar praat dan eens over iets wat levensinhoud heeft.
Weet je wat, we gaan een keer naar Adriaan van Dis kijken, de elitaire schrijver, die probeert openminded te zijn..waar gaat het over?? De Zulu's!! Welja, het wel en wee van Zuid-Afriké..
Oh, Rosenmüller dan..ok die kletst ook over Afrika.

Vreemd toch eigenlijk dat niemand ineens meer met een woord rept over de gevolgen van de financiele injectie die gemoeid was met het tot stand brengen van dit WK. Vreemde zin, I know, ik denk dat men wel weet wat ik bedoel..Nee, ik mag niet negatief doen, iedereen verdient aan een WK in Zuid-Afrika toch?

Jammer toch, ik had toch graag wat meer kritiek gezien in programmering, zeker bij de publieke omproepen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten