woensdag 26 mei 2010

Fröbel Fun: Planeetjes



Soms loop je ergens tegenaan en dan denk je: "Goh, leuk, even wat over schrijven, delen met anderen, ik heb wat nieuws ontdekt."
Op het net gaat alles dermate razendsnel aan je voorbij, dat voor jet woord HYPE kunt typen, dient de volgende fascinatie zich alweer aan.
Hier zo'n voorbeeld. Voor mij compleet nieuw, 2 jaar geleden grote hype op Flickr( doet ik niet aan bij de weg, genoeg accounts die ik niet gebruik). Planeetjse maken.
Ik ga hier dus heel leuk en enthousiast over doen en jullie die dat lezen, gaan zeggen: "Oja, da's alweer een tijdje terug...hoe werkte dat ook alweer?" :P
Zo'n sukkeltje ben ik, ik loop achter de nieuwe dingen aan, als anderen er allang klaar mee zijn..
Is het toch iets nieuws voor je, probeer eens uit, have fun.

Nou, hier is de tut

Wat is dit verschrikkelijk leuk speelgoed zeg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten